Slider Image 0
Slider Image 1
Slider Image 2
Slider Image 3
Slider Image 4

CUKRÁRNY, KAVÁRNY, BISTRA: NOVÁ ÉRA GASTRONOMIE

Konference je určena majitelům, provozovatelům i zaměstnancům kaváren, cukráren, bister a dalších podniků.

Konference nabídne:
• Inovace, tipy, výzvy – jak být úspěšní
• Byznys, provoz, lidé – inspirativní příběhy z praxe
• Vývoj trhu – aktuální stav, predikce a perspektivy
• Významní řečníci a odborné debaty – případové studie a panelové diskuze

Vstupné a registrace:
• Vstup na konferenci je pro návštěvníky GASTRO SWEET FEST bezplatně
• Je možná i samostatná registrace na vybrané programové bloky
• Registrace předem je nutná, počet míst je omezený

Kontakt: Mirka Helmichová, ředitelka/CEO T&M CREATIVE, s. r. o., tel: +420 724 500 365, e-mail: helmichova@tmcreative.cz

PROGRAM A INFORMACE

20.11.2025

  • Místo konání Konferenční sál 7, PVA EXPO PRAHA, Beranových 667, Praha 9 – Letňany, VSTUP NA ODBORNOU KONFERENCI POUZE S PLATNOU REGISTRACÍ.
  • 11-11:30 Gastro-organismus
    Gastronomie je živý organismus, jaké jsou její současné trendy? Panel o budoucnosti gastra, vzdělávání a nové generaci v gastru
    Miroslav Kubec a Tomáš Popp, Asociace kuchařů a cukrářů ČR 
  • 11:30-12 Trend co se nezastaví
    Surovina s velkým potenciálem pro cukrárny, kavárny, pekárny a bistra. Tipy, inspirace, aktuální gastro trendy. Nenápadná ingredience hvězdou vašeho menu, která baví, dělá dobře trendu i byznysu.
    Jakub Lunter, New Originals
  • 12-12:30 Inspirace, která nejen prodává
    Degustace z tofu a tofu surovin – sladké i slané trendy, které chutnají, baví a inspirují.
  • 12:30-13:00 Aby pekaři přežili, musí investovat do lidí a moderních technologií
    Aktuálně o pekařském trhu, inovace, trendy, motivace personálu
    Bohumil Hlavatý, Svaz pekařů a cukrářů ČR
  • 13:00-13:45 Jak dostat více hostů díky chytrému online marketingu
    Co dnes skutečně funguje v online marketingu pro gastro – bez zbytečných teorií, rovnou z praxe. Jak dělat obsah, který přivádí hosty a automatizovat marketing, aby nezabíral čas.
    Vladimír Wunsch, Inago Digital
  • 13:45-14:15 Od failu k úspěchu: praxí osvědčené principy fungujícího gastropodniku, 1 část
    Otevřeně o tom, co (ne)funguje. Z praxe přímo k vám – včetně podpory, školicích materiálů a inspirace pro řízení gastro podniku
    Vladimír Tůma, Gastkom
  • 14:15-14:45 Kvalita kávy ve vašem podniku – malý detail, velký rozdíl
    Začněte přemýšlet o výběrové kávě jinak – vaši hosté už dávno začali.
    Kristián Kříž, Specialty Coffee Association Czech Republic, Jaroslav Tuček doubleshot
  • 14:45-15:15 Od failu k úspěchu: praxí osvědčené principy fungujícího gastropodniku, 2 část
    Otevřeně o tom, co (ne)funguje. Z praxe přímo k vám – včetně podpory, školicích materiálů a inspirace pro řízení gastro podniku
    Vladimír Tůma, Gastkom
  • 15:15-15:45 Gastro 4.0: Když technologie šetří čas, lidi i peníze
    Trendy v digitalizaci gastronomie – díky chytrým nástrojům zvládněte nedostatek personálu, mějte přehled o tržbách i skladech a obsluhujte hosty rychleji a s úsměvem.
    Matěj Hajský, Tereza Malá, Dotykačka ČR
  • 15:45-16:30 Čaj 2.0-nový hráč v menu
    Debata o hledání nových spojenectví, trendů, a inspirace napříč gastronomií. Generace Z a mileniálové jako tahouni nealko scény
    Jiří Boháč, Česká barmanská asociace

    ZMĚNA PROGRAMU VYHRAZENA